Sunday, January 4, 2009

Dua Budak baik

Entri pertama aku untuk tahun ni.
Dengan bangganya aku nak korang semua tahu.
sepanjang aku bernafas di tahun 2008 yang jauh dari korang.
Wujud dua budak yang aku amat terhutang budi dengan diorang.

Mamat dua orang ni yang banyak tolong aku dowh!!
Korang memang rock la!!
Korang tolong aku kenapa hah??
Aku bukan baik sangat pon.. Hehe..

Apa-apa pon..
Macam tu la kawan kan??
Susah senang korang ada je menyibuk kat aku.. Hehe..

Aisyeh.. Lupa lak aku..
Anyway, thanks for all visitors yeah!!
Lambat plak aku nak wish happy new year kt korang..
Maafin gue ya semua..

Haa..
Bagi menunjuk-nunjuk rasa terhutang budinya aku kat dua
mamat yang selalu tolong aku neh..
Aku promo pi la diorang kat sini..
Lagi pon mamat dua orang neh mangsa photo art aku..
Kire male model aku untuk tahun 2008 laa...

Untuk tahun ni??
Hehehe... sesape yang berminat nak jadi mangsa
Experimental Photographer aku..
Sila la daftarkan diri sebelum pertengahan bulan depan dowh!!
Hahaha...

Aku panggil dia hakim jer..
umurnya 23 tahun. tinggi 163cm.
berat 58kg. Status: Single lagi kot.. Haha..
Dia selalu tolong aku kalau aku ada masalah ngan pak arab dowh!!
Hakim!! lu memang rock!! tolong la aku lagi dowh!! hehe..

Die ni hasan.. umur 25 dah tahun nie..
Dah tua la ko neh.. hehe.. Tinggi 170 cm.. Beratnya 73kg.
Status: Aku tak tau ler.. Yang pasti peminatnya ramai dowh!! Haha..
Dia ni tahu je bila poket aku tengah kering.. Hehe..
Ko memang best la hasan!!



No comments:

Post a Comment